Kuidas valmib veebileht?

Iga ettevõte on omal moel unikaalne – seeläbi erineb ka kodulehe valmimise teekond, aga disainmõtlemise protsess on ühine nii logo disainil kui kodulehe täisarenduse puhul.

Millest räägime konsultatsioonil?

Konsultatsiooni käigus püüan saada võimalikult põhjaliku tunnetuse Sinu ettevõttest – kellele koduleht suunatud on, mis probleemi leht lahendab (mis väärtust pakub), milline on ettekujutus valmis lehest. Vaatame üle, kas oleks vaja luua tüüpilise kliendi profiilid, arutame läbi brändinugu – tonaalsus, värvid-fondid, lehe struktuuri. 

Portfoolios, valminud veebilehtede loendi all on link vastava lehe kliendi portfooliole, kus on pikemalt lahti seletatud erinevad veebilehe valmimise aspektid.

Tehniline

domeeninimi, e-pood?, blogi?, sihtgrupi ja klientide iseloomustus, maandumisleht?, lehe struktuur

Bränd

värvid, suhtluskeel (ametlik/vabam toon), väärtused, eesmärgid, missioon

Disain

inspiratsioon - veebilehed, moodboardid, õhkkond- rahulik, energiline?

KKK

Ühtset vastust sellele pole, aga konsultatsiooni lõpuks saan öelda hinnangulise ajakulu. Ajaraamistiku panen paika defineerimise etapis (vt. tööprotsessi joonist)

Hetkel haldusteenust eraldi tellida ei saa, aga igale lehele kehtib 30 päeva üleandmise järgset hooldust. Edasine hooldamine ja uuendamine kokkuleppel.

Olenevalt asukohast saame kokku või teeme videokoolituse. Ühtlasi valmistan ette detailsed materjalid.

SEO, Google search console, analüütika ja tag manageri seadistamine on võimalik kokkuleppel.

Kõiki teenuseid saab tellida eraldi, olgu selleks ainult logo disain või sisutekstide kirjutamine.

Scroll to Top